انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس

ساخت وبلاگ

خرید سریع و آسان ، تضمین کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش یکی از دغدغه های اصلی در خرید آنلاین می باشد . امروز قصد داریم برای دوستانی که در زمینه تعمیرات و الکترونیک فعالیت دارند از سایتی رونمایی کنیم که تمام دغدغه های این عزیزان رو در خرید ابزارآلات تعمیرات ، تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق ، قطعات و مواد مصرفی همچون چیپست و آی سی های موبایل و لپ تاپ را برطرف کنیم .

فروشگاه اینترنتی آکادمی مهر

فروشگاه اینترنتی انفورماتیک مهر به عنوان یکی از مراکز فعال در زمینه های فروش ابزارآلات تعمیرات در بخش های تعمیرات لپ تاپ ، تعمیرات موبایل ، تعمیرات تلوزیون و تعمیرات ماشین های اداری و در زمینه تجهیزات اندازه گیری برق و الکترونیک ، تجهیزات آزمایشگاهی و ارائه مشاوره فنی و مهندسی به کارخانجات و صنایع و همچنین آزمایشگاه‌های مرتبط ، موجود در کشور می‌باشد ، به نحوی که آنها را از تامین تجهیزات که امری حساس می باشد بی‌نیاز گرداند. این مرکز با اتکا به تیم مجرب و باسابقه همیشه پیشتاز در ارائه خدمات در سطح کشور می باشد. فقدان وجود یک منبع کامل و معتبر در زمینه تجهیزات تست واندازه گیری و لوازم تعمیرات در زمینه های مختلف باعث شد تا تیم انفورماتیک مهر همه نیاز های موجود در این بخش ها را در سایت http://mehrcomputer.net  قرار دهد . این مرکز متناسب با نیازهای همکاران تعمیرکار اقدام به فروش تجهیزاتی از قبیل :

اسیلوسکوپ - دستگاه تعویض چیپ - باکس موبایل  - هیتر و هویه - منبع تغذیه - مولتی متر -  تستر و دیباگر -پروگرامر - لوپ و ذره بین - دستگاه برد شور

و متناسب با نیازهای همکاران در زمینه های الکنرونیک و برق اقدام به فروش تجهیزاتی از قبیل :

اسپکتروم آنالایزر - فانکشن ژنراتور و سیگنال ژنراتور - آمپرمتر - میگر یا تستر عایق - میلی اهم متر - ترمومتر یا حرارت سنج -  LCR متر - ارت سنج - دیتالاگر - تستر شبکه و زوج یاب کابل

خرید سریع و آسان با تضمین بهترین قیمت و خدمات پس از فروش امری هست سخت ولی شدنی که انفورماتیک مهر این امر رو به واقعیت تبدیل کرده است.

 

انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : upsman upsman بازدید : 435 تاريخ : شنبه 23 بهمن 1395 ساعت: 2:16

تاریخچه کاشت مو :

کاشت موی طبیعی دردهه 30 میلادی برای اولین باردرانسان توسط پزشک ژاپنی به نام دکتر اوکودا و سپس توسط پزشک آلمانی  به نام دکتر اورنتریخ انجام شد. در ابتدا انتقال موها به صورت دسته دسته ای با تکنیک موسوم به پانچ گرافت انجام گرفت که معایب  عمده این روش نمای موی عروسکی و یا مسواک بودن بود. در سال های اخیر تکنیک میکروگرافت و یا مینی گرافت سبب نتایج بسیار رضایت بخش و طبیعی شد. ولی باز هم گرافت های کاشته شده ظاهر کاملا طبیعی نداشتند که این نارضایتی  منجر به  ایجاد روش FUT   توسط محققین گردید که در آن کاشت موی جلو سر با استفاده از تکنیک slit graft   و یا استفاده از سوزن ها و تیغ های ظریف به جای پانچ بود. ولی سخت بودن عمل جراحی برای بیمار و مشکلات برداشت نوار پوست از پشت سر، پزشکان را به فکر بازگشت به تکنیک پانچ گرافت کردکه این بار به جای پانچ های چند میلیمتری ، از گرافتهای یک میلیمتری ظریف استفاده شدکه منجر به ایجاد روش   FIT ختم  شد.

روش های کاشت مو

روش قدیمی جراحی نواری( FUT )

در این روش از یک چاقوی جراحی به منظور برداشت نواری از پوست پشت سر بیمار استفاده می شد که ابعاد این نوار  cm20 – 25 در یک اینچ بود و زخم ایجاد شده به وسیله بخیه های جراحی به هم دوخته می شد. بعد از بهبود زخمها خطی از یک زخم در حدود cm 1 – 5  و گاهی به یک چهارم اینچ و یا بیشتر درپشت سر بیمار باقی می ماند سپس این لایه از سر به قطعات کوچکتر و در نهایت به واحدهای فولیکولی تقسیم می شد و در ناحیه کم پشت یا طاس سر کاشه می شد، از معایب مهم این روش باقی ماندن خط زخم بر روی سر بیمار و طولانی بودن دوره نقاهت و بازگشت به شرایط نرمال زندگی و نیز در برخی موارد ریزش مو بعد از کاشت در ناحیه خط جراحی می باشد.

 

مرحله جداسازی و برداشت  گرافت ها در روش FUT

image001 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

image002 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

نوار برداشتی در روش FUT

image004 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز


image007 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریزimage006 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریزimage010 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

image008 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

 

بلافاصله بعد کاشت در روش FUT

image011 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

اسکار بعد از  FUT یک سال بعد کاشت

image013 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

 

روش مدرن غیر جراحی (  FIT)

این روش دارای پتانسیل ایجاد تراکم بیشتر نسبت به روش قدیمی  FIT  می باشد. در این روش دیگر جای یک خط زخم نواری بر پشت سر بیمار باقی نخواهد ماند و قابلیت کوتاه کردن و تراشیدن مو وجود دارد. در روش FIT   واحد های فولیکولی به صورت یک یونیت کامل و دست نخورده از لحاظ بافتی طوری استخراج می شوند که کاملا سالم بوده و به بالای سر در نواحی طاسی و مناطقی که دچار عقب رفتن خط مو شده اند اضافه می شوند. در روش      FIT ترمیم پوست نواحی اهداکننده بهتر و سریع تر است و تراکم بهتری از گرافتها را در ناحیه کاشت ایجاد می شود.  هر گرافت بر اساس جنس و ژنتیک مو می تواند شامل 1 الی 5 تار مو باشد. ما در حال حاضر قادر به جداسازی تقریباً 5000 گرافت در 2روز با استفاده از تکنیک ایزوله سازی فولیکولی هستیم و همچنین در این فرآیند امکان برداشت مو از چندین ناحیه بدن (موهای قفسه سینه، کتف) وجود دارد،. قابل ذکر است که این پیوند به صورت یک عمل سرپایی و بدون بیهوشی همراه با بی حسی موضعی بوده که حدود 10 – 8 ساعت طول می کشد.

 

مجموعه ای از گرافت های برداشت شده در روش  FIT  ( هر گرافت بر اساس جنس مو شامل 1 الی 5 تار مو می باشد.)

 

image017-e1484556704741 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز
image016 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

 

تصویر برداشت گرافت ها در روش FIT

image021 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

image019 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

بلافاصله بعد کاشت مو در روش FIT

image023 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

 

ده روز بعد کاشت مو در روش FIT

image025 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

 

اسکار بعد از FIT در مراحل مختلف ده روز  بعد از FIT

image027-e1484556859718 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

image029 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

 

یک سال بعد از اسکار FIT

image031 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

کاشت موی بدن ( BHT )

این روش تنها انتخاب بیمارانی می باشد که نواحی اهداکننده موی سر آنها از بین رفته است و از موهای بدن به عنوان پروسه تکمیلی برای تراکم بیشتر در موی سر استفاده می کنند. مویی که از قفسه سینه بر روی سر کاشته می شود دارای سرعت رشد بیشتری و طول بلند تری نسبت به قبل خواهد بود ولی در اغلب موارد ناپایدار بوده و طول عمر کمتری نسبت به موهای برداشت شده از ناحیه سر را دارند. این روش بسیار وقت گیر بوده و نتایج آن غیر قابل پیش بینی است.

image033 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

کاشت الیاف مصنوعی ( HRT )

در این روش از الیاف مصنوعی شبیه موهای فرد استفاده می شود که از معایب آن می توان به احتمال عفونت در ناحیه کاشت، ریزش موهای کاشت شده در اثر مرور زمان و نیاز به ترمیم  مکرر، نبودن امکان تغییر مدل و رنگ مو و هزینه های بالای جراحی اشاره کرد.

پانچ گرافت ( Punch Graft   )

در این روش دسته های مو توسط پانچ از روی سر یا بدن برداشته می شود و در نواحی مورد نظر کاشت می شود، از معایب آن می توان به نمای غیر طبیعی و عروسکی بودن آن اشاره کرد.

پیوند Flap

در این روش قسمتی از پوست حاوی مو را از ناحیه ای از سر به ناحیه مورد نظر پیوند می زنند که به علت ایجاد نمای نازیبا و غیر عادی  و عوارض جانبی ( نکروز، اسکار) فقط در مواردی خاص انجام می شود.

Scalp Reduction

در این روش توسط برش جراحی وسعت منطقه طاسی را کاهش می دهیم.

کاشت مو درناحیه صورت ( ریش، سیبیل، ابرو )

کاشت مو در نواحی صورت در جهت پوشاندن زخمها و یا نواحی خالی شده از مو ناشی از تصادفات، سوختگیها، اسکارها می باشد. در کاشت ابرو از موهای ظریف پشت سر و بالای گوش استفاده می شود و بیشتر مراجعه کنندگان کاشت ابرو خانم هایی هستند که به دلیل تاتوی بیش از حد دچار ریزش مو و یا خط بخیه و شکستگی داخل ابرو شده اند. کاشت مژه نیز قابل انجام است ولی بسیار مشکل و پردردسر بوده و نتایج آن به اندازه کاشت ابرو چندان رضایت بخش نیست.

image039 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

image037 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

image035 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

 

انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : تاریخچه کاشت مو, کاشت مو به روش FIT تبریز, کاشت مو به روش جراحی نواری FUT, کاشت مو به روش فیت تبریز, کاشت موی ابرو تبریز, کاشت موی بدن تبریز, کاشت موی ریش تبریز, کاشت موی سر تبریز, کاشت موی صورت تبریز, نویسنده : upsman upsman بازدید : 376 تاريخ : پنجشنبه 7 بهمن 1395 ساعت: 15:07

یو پی اس وسیله یا دستگاهی است که میتواند دستگاههای صنعتی ، الکتریکی ، دستگاه های آزمایشگاهی ، بیمارستانی، رایانه و ... در مقابل نوسانات برق شهری ایمن سازد و نگذارد دستگاه های نام برده دچار خرابی، وقفه در حین کارکردن و خاموش شدن در زمانی که برق قطع میباشد شوند یو پی اس میتواند جریان ورودی از برق شهری را ثابت نگه دارد و برق ورودی را برای دستگاه های مختلف با توان های کم و یا زیاد تقویت کند. این کار یوپی اس باعث میشود دستگاه ها بصورت یکنواخت کار کرده و هیچ گونه وقفه در در برنامه های حساس ایجاد شود
 


باتری یو پی اس که عموما به آن باتری های MF یا همان بدون نیاز به نگهداری نیز گفته میشود، و از نوع سیلد اسید با ولتاژ 12 ولت می باشند که طراحی داخلی باتری شامل 6 عدد سلول 2 ولتی است که بصورت سری در داخل باطری یو پی اس به هم متصل شده اند  یا به عبارتی دیگر زمانی که یک باتری یوپی اس 100 آمپری داریم به این معنی است که در داخل آن با 12 سلول 100 آمپری با هم موازی گردیده اند.

انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : یو پی اس,باتری یو پی اس,باطری یو پی اس, نویسنده : upsman upsman بازدید : 377 تاريخ : پنجشنبه 7 بهمن 1395 ساعت: 15:04

باتری یو پی اس

باطری یو پی اس

باطری یو پی اسباتری یو پی اس یا پیل الکتریکی (ولتائیک) منبعی از انرژی پتانسیل الکتریکی است که در درون آن با انجام واکنش‌های شیمیایی، انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی تبدیل می‌شود، این انرژی در قطب‌های باتری قابل دریافت است. انرژی قابل دریافت در قطب‌های باتری به ازای واحد بار الکتریکی را نیروی محرکه الکتریکی (Electromotive force یا emf) باتری می‌گویند و آن را با یکای ولت اندازه‌گیری می‌کنند. قطب مثبت باتری را آند و قطب منفی آن را کاتد می نامند .

فروش باطری یو پی اس

معمولاً هر باتری از یک یاچند سلول کوچک داخلی تشکیل شده است، در باتری‌ها ممکن است سلول‌ها برای افزایش جریان با هم موازی شده یا برای افزایش ولتاژ با هم سری شوند، هر سلول شامل دو نیم سلول است که به صورت سری توسط ماده‌ای الکترولیت -شامل یون‌های مثبت و یون‌های منفی – که رسانای الکتریکی می‌باشد به هم متصل اند.

خریدار باتری یو پی اس

با اتصال باتری به مصرف کننده یون‌های منفی از طریق سیم هادی به مصرف کننده وارد شده و بعد از ایجاد انرژی در آن (انرژی گرمایی بر اثر عبور از یک مقاومت یا انرژی جنبشی بر اثر القا یا انرژی نور بر اثر پرتاب و…) به سمت یون‌های مثبت حرکت می‌کنند و به تدریج یون‌های مثبت (که در اینجا حفره‌ها هستند) را خنثی می‌کنند. با گذشت زمان یون‌های مثبت بیشتری خنثی شده و به تدریج انرژی باتری کم شده و مقاومت داخلی آن افزایش می‌باشد در این حالت بعد از گذشت مدت زمانی که معمولاً با آمپر ساعت باتری مشخص می‌شود باتری به صورت کامل تخلیه می‌شود. مثلاً یک باتری ۶۰ آمپر ساعت می‌تواند ۶۰ آمپر را تا یک ساعت تامین کند، این باتری بعد از گذشت یک ساعت و با کشیدن جریان ۶۰ امپر از ان به صورت کامل تخلیه می‌شود. با کاهش جریان دریافتی از باتری می‌توان مدت زمان کارایی آن را افزایش داد، در این حالت باید پارامتر‌های مانند دما، لزرش و مقدار تنش موجود در جریان را نیز در زمان نهایی لحاظ کرد.

قیمت باتری یو پی اس

به عنوان مثال باتری ۶۰ آمپر ساعتی در حالت تئوری باید جریان ۲۰ آمپر را برای مدت زمان ۳ ساعت تامین کند در حالی که با توجه به ساختار باتری و همچنین دمای محیط ممکن است این زمان تا نیم ساعت نیز کاهش یابد و قیمت باتری ۴۰ آمپر فیام ایتالیا چیزی بین ۴۰۰ الی ۵۰۰هزار تومان در بازار بفروش می رسد.

انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : باتری یو پی اس,یو پی اس,الکتریک,انرژی,پتانسیل الکتریکی ,باتری ,ولت,قطب منفی,سلول,جریان,مقاومت ,آمپر , نویسنده : upsman upsman بازدید : 492 تاريخ : دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت: 12:58

سیستم های PLC و اتوماسیون صنعتی

سیستم های PLCاهمیت یو پی اس در سیستم های سیستم های PLC و اتوماسیون صنعتی

کیفیت برق، یکی از مسایل پر اهمیت می باشد که تاثیر زیادی بر روی تجهیزات الکترونیکی دارد. وجود عواملی همچون اختلاف ولتاژ و قطع و وصل های مکرر جریان برق و…. تاثیر ناپسندیبر روی دستگاه های متصل به جریانبرق شهر خواهد گذاشت.

سیستم های PLC با توجه به حساسیت زیادی که در اتوماسیون صنعتی و نوع کاربردشان دارند از این جریان استثنا نیستند و هرگونه قطعی برق باعث ایستادن ناگهانی دستگاه می گردد و خطراتکار افتادن دوباره دستگاه PLC غیر قابل جبران است.

یو پی اس مناسب برای سیستم های PLC

با توجه به موارد فوق نیاز به استفاده از دستگاه یوپی اس برای پشتیبانی سیستم های PLC توصیه می گردد.

 

یو پی اس های مناسب برای سیستم های PLC و اتوماسیون صنعتی :


انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : یو پی اس,POWER,مقایسه,دستگاه PLC ,PLC ,اتوماسیون صنعتی,سیستم,برق,الکترونیک,اختلاف ولتاژ , نویسنده : upsman upsman بازدید : 402 تاريخ : يکشنبه 3 بهمن 1395 ساعت: 12:23

کارت کنترل تحت شبکه (SNMP)

SNMP مخفف Simple Network Management Protocol به معنای پروتکل مدیریت تجهیزات شبکه می باشد که کارت SNMP به دستگاههایی مانند روتر ، سوئیچ و هاپ و کامپیوتر و پرینتر و یو پی اس UPS و غیره متصل و آنها را به شبکه وصل  می نماید و مانند یک نود در شبکه شناخته و از طریق اینترنت و راه دور قابل مانیتورینگ  و مدیریت  کردن می باشد که به برخی از  ویژگیهای کارت SNMP به شرح ذیل می پردازیم .کارت snmp

  1. قابلیت اتصال به اینترنت و نمایش اطلاعات کامل یو پی اس (UPS) و اس ام ان پی SNMP.
  2. کارت SNMP قابلیت دریافت اطلاعات با پروتکل های مختلف برای برقراری ارتباط با یو پی اس های  (UPS) متنوع را دارد   .
  3. کارت SNMP قابلیت نمایش اطلاعات از ورودی و خروجی یو پی اس (UPS)از قبال میزان مصرف ، ولتاژ، جریان فرکانس ، میزان شارژ باتری ها ، دمای داخلی یو پی اس (UPS) را  دارد .
  4. کارت SNMP قابلیت تست باتری ها از (UPS)راه دور بصورت تخلیه کوتاه مدت و دشارژ عمیق باتری ها یو پی اس  (UPS)  را دارد .
  5. کارت SNMP قابلیت ارسال فرمان خاموش سازی shut down و یا راه اندازی مجدد یو پی اس (UPS)از راه دور (WOL) را دارد .
  6. کارت SNMP قابلیت رسم نقطه به نقطه اطلاعات الکتریکی یو پی اس (UPS)بصورت نمودار منحنی های گرافیکی را دارد .
  7. کارت SNMP قابلیت کار با یو پی اس  های (UPS) تکفاز و سه فاز را نیز دارد .
  8. کارت SNMP قابلیت برنامه ریزی تست دوره ای اتوماتیک یو پی اس   (UPS)را دارا می باشد .
  9. کارت SNMP  قابلیت تنظیم زمان های نمونه گیری اطلاعات برای ذخیره سازی یو پی اس(UPS) را دارد.
  10. کارت SNMP  قابلیت تنظیم  دما و مصرف و شارژ بحرانی یو پی اس(UPS)جهت اطلاع را دارد .
  11. SNMP قابلیت Password گذاری از طریق IP های متفاوت جهت بالا بردن ضریب امنیت و دسترسی را دارد .
  12. کارت SNMP قابلیت تعریف نقاط دسترسی به صورت یک به یک از طریق IP جهت کنترل دسترس ها را نیز دارد  .
  13. کارت  SNMPامکان ارسال ایمیل و SMS به افراد تعیین شده در صورت داشتن سرور مربوطه را دارد  .
  14. کارت SNMPامکان تنظیم زمان و تاریخ  ، از طریق سرور اینترنتی را دارد  .
  15. کارت SNMP قابلیت پشتیبانی از زبان های متنوع را  دارد .
  16. کارت SNMPامکان دسترسی یکجا به چند کارت اس ان ام پی SNMP از طریق نرم افزار اختصاصی SNMP View را دارد .
  17. کارت SNMP  امکان ایجاد فایل خروجی از اطلاعات ثبت شده تحت برنامه Excel  را دارد  .
  18. کارت SNMPامکان خاموش سازی کامپیوترهای متصل به سرور از طریق برنامه Client-mate را دارد  .

 

کارت اس ان ام پیکارت اس ان ام پیSNMP  عمدتاً به دو صورت داخلی Inteal و خارجی Exteal می باشد که اخیراً  اکثر کارخانه های معتبر جهان  با توجه به مزایای این نوع  برد  اس ان ام پی SNMP و از لحاظ  قابل حمل بودن(Portable)  و قابلیت استفاده برای چند دستگاه مختلف و مزایای ذکر شده در فوق  مبادرت به تولید برد  اس ان ام پی SNMP اکسترنال نموده اند

کارت SNMP دستگاه یو پی اس را مستقیما به شبکه کامپیوتری وصل می کند ، به طوری که یو پی اس به یکی از دستگاههای متصل به شبکه تبدیل می شود .

معمولا کارت SNMP بین پورت ارتباطی سریال یو پی اس و شبکه کامپیوتری قرار می گیرد . اگرچه کارتهای موجود در بازار می توانند به عنوان رابط بین کنتاکتهای بدون پتانسیل یو پی اس و شبکه نیز در نظر گرفته شوند . این کارتها اطلاعات حاصل از کنتاکتها را به فرم مناسبی تبدیل می کنند تا توسط سایر دستگاههای شبکه نیز قابل دریافت باشند .

لازم به ذکر است که در بعضی از UPS ها امکان تنظیم ولتاژ خروجی ، ولتاژ باتری و ولتاژ مسیر pass by به صورت نرم افزاری و از روی پنل جلوی یو پی اس امکان پذیر می باشد و در بیشتر UPS ها این تنظیمات ممکن است توسط پتانسیومتر و از روی بردهای کنترولر و یا به صورت سخت افزاری با تعویض یک سری قطعات امکان پذیر می باشد که در مورد دوم معمولاً این کار توسط
سازندگان و یا تکنسین های مجرب صورت می گیرد و بهتر است توسط خریداران به هچ عنوان صورت نگیرد .

 

انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس...
ما را در سایت انواع یو پی اس , باتری یو پی اس و یوپی اس دنبال می کنید

برچسب : شبکه ,کامپیوتر ,Network ,یو پی اس UPS,SNMP ,کارت کنترل تحت شبکه (SNMP), یو پی اس,سرور , نویسنده : upsman upsman بازدید : 349 تاريخ : شنبه 2 بهمن 1395 ساعت: 12:48